Obserwatorzy

poniedziałek, 22 października 2012

Joanna, krem do rąk. Bubel

Hej :)

Co u Was słychać? :)

Nie było mnie tutaj dawno. Rano szkoła, później praca i jestem w domu aż o 20. W weekendy marzę tylko o odpoczynku, komputer odpalam aby sprawdzić tylko facebook'a i pocztę.

Dzisiaj chcę Wam opowiedzieć o kremie do rąk z Joanny. Dla mnie niestety okazał się bublem. Dlaczego? Zapraszam do lektury :)


"JOANNA COLLECTION KREM DO RĄK SWEET FANTASY CZEKOLADA"

Jak zwykle zacznę od kilku słów od producenta, poniżej sposób użycia :):


Składniki:


Cena: około 6 zł, ja kupiłam swój w promocji za 3,5 zł w super pharm :)

Zaczynajmy! ;)
*Opakowanie- Idealne do torebki, bo produktu jest 75 ml :) czyli nie za dużo, nie za mało :) Opakowanie z "tubką" :)

*Zapach- Bardzo ładny, ale jak by to powiedzieć, za bardzo chemiczny :) nie jest to taka słodka czekoladka, tylko taka chemiczna, ale i tak jest ok :) Utrzymuje się około 5-10 minut, bardzo krótko, a szkoda.
*Konsystencja- Bardzo dobrze rozprowadza się, szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy na skórze, w sumie prawie nic nie pozostawia :P

*Kolor- krem jest biały :)

EFEKTY:
*Nawilżenie- jedyne, czego oczekuję od kremu do rąk, to nawilżenia. Ten krem hmmm, niestety tego nie robi. Przed chwilą pokremowałam sobie nim ręce i powinnam zrobić już to ponownie, bo są niestety dalej suche. I nawet już nie czuję zapachu.

Ocena: 3/10 (głównie za zapach)

Które to opakowanie? 1

Czy kupię go ponownie? Absolutnie nie!

Krem Joanna do rąk czekoladowy okazał się niestety dla mnie wielkim BUBLEM. Cieszę się tylko, że kupiłam go w promocji ;)
Używaliście też tego kremu? A może jakiś innych produktów z tej serii? Piszcie! Jestem ciekawa czy też okazały się bublami czy może są lepsze niż mój krem ? :)

Pozdrawiam gorąco! ;)

21 komentarzy:

  1. ojj, a lubię kosmetyki o zapachu czekolady :(

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię czekoladowe kosmetyki ale często ich zapach jest sztuczny i tu się zgodzę :) co do firmy to akurat jutro u mnie pojawi się notka na jej temat ale nie będzie to bubel więc już teraz serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatna notka , będe pamietać zeby się nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie używałam ale ogólnie problem mam ze znalezeniem dobrego kremu do rąk- większość właśnie nic mi nie daję a znowu drugie lepią się cały dzień. jak będziesz miała jakiś interesujący to daj znac:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A chciałam go kupić! Dziękuję za ostrzeżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też oczekuję od kremu do rąk, aby nawilżał dłonie. Dobrze wiedzieć, ze to bubel.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bubel bublem... przyciągnąć ma tutaj czekolada i jej zapach :P ja się skusiłam - przyznaje :) ale też uważam, że szału nie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, bo czekoladowy zapach kusi:D

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że tylko zapach ma fajny :P oby Jantar podziałał ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten krem, super zapach i nic więcej :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana zostałaś otagowana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie również się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację ten krem to kompletny bubel, jednak zapach ma naprawdę fajny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że bubel, bo wygląda apetycznie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze wiedzieć, że to bubel bo jego opis bardzo kusi :)


    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)
Nie piszcie mi komentarzy typu: zapraszam do Mnie, zaglądam do każdej użytkowniczki, która zostawiła u Mnie komentarz :)