Obserwatorzy

środa, 20 lutego 2013

Delia, jedwabiste serum do ciała :)

Hej dziewczynki! ;*

Jak Wam mija środa? :) na całe szczęście mam jeszcze ferie od uczelni, ale pewnie te kilka dni minie mi tak szybko, że nie zdążę się obejrzeć.

Dzisiaj chcę Wam opowiedzieć o jedwabiu, do ciała :)
Zapraszam! ;)

DELIA jedwabiste serum do ciała



Informacje od producenta, stosowanie, składniki:


Opakowanie: Niestety tylko 200 ml :P Widać, ile nam pozostało produktu, niestety resztka jedwabiu zostaje na dnie, żeby wykorzystać wszystko należy rozcinać opakowanie. Jednak jest ono bardzo poręczne podczas codziennego stosowania :)



Konsystencja: Słuchajcie, nigdy nie miałam lepszego "smarowidła" do ciała jeśli chodzi o konsystencję! :) Bardzo lekka, natychmiastowo się wchłania i bardzo dobrze nawilża skórę! Nie wiem czemu wcześniej sama nie skusiłam się na ten produkt, moim zdaniem jest cudownym! Używam go a za chwilę mogę swobodnie się ubrań, nie pozostawia tłustej warstwy ani nie lepi się do odzieży. Jednym słowem: CUDO!!


Kolor: biały

Zapach: Bardzo delikatny, myślę, że przypadnie każdemu. Jednak nie utrzymuje się długo, po 15 minutach nie wyczuwam go już wogóle.


Cena: około 10 zł

Które to moje opakowanie: 1 i nie ostatnie! :)

Czy kupię produkt ponownie? OCZYWIŚCIE!!!

Ocena: 10/10, dla mnie ideał :)

Używałyście tego jedwabiu? Jak Wasze wrażenia po nim? A może używałyście jedwabiu do ciała z innych firm? Co polecacie?

Buziaczki! ;* ;*

P.S. produkt otrzymałam na spotkaniu warszawskich blogerek, jednak ten fakt nie wpływa na moją opinię.

7 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie.. Na razie mam spory zapas smarowidełek do ciała, ale może się skuszę za jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. skład ma jakiś taki ... przeciętny:P nie kupiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam,to serum - pachnie wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale jakoś nie specjalnie mnie kusi to "serum".

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale tak kusisz tą recenzją, że pewnie poznam;))

    OdpowiedzUsuń
  6. mi też te produkt przypasował, jedyne co mnie w nim boli to tandetne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja go jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)
Nie piszcie mi komentarzy typu: zapraszam do Mnie, zaglądam do każdej użytkowniczki, która zostawiła u Mnie komentarz :)