Obserwatorzy

piątek, 10 sierpnia 2012

Kosmetyczne zakupy sierpniowe :)

Hej :)

Siedzę sobie na wsi, szkoda tylko, że pada i jest zimno :(
Właśnie odjechała ode mnie koleżanka, dobrze że rozmowa z nią pozwoliła mi zapomnieć o tej brzydkiej pogodzie :)

Dzisiaj chciała bym Wam pokazać moje zakupy, które dokonałam od początku sierpnia :) I mam nadzieję, że do końca miesiąca nie będę już nic kupować, miałam oszczędzać a tyle kasy wydałam że żal ;/
No ale zacznijmy od początku :)

Na pierwsze zakupy skusiłam się w Biedronce ;] Wasze posty do tego sie przyczyniły hehe :) W biedronce kupiłam:
*Bell, "2 skin" modelujacy róż do policzków, nr 01, cena 5,99 zł


*Bell, pomadka ochronna, cena 2,49 zł


*Intimea, żel do higieny intymnej, cena 2,99 zł


*BeBeauty, nawilzający krem do rąk, cena 3,25 zł


*Carea, płatki kosmetyczne, 3 w cenie 2, cena 5,55 zł


Teraz zakupy z Natury :)
*Lirene, nawilżający kremowy mus +20, cena 19,99 zł
*Essence colour & go, nr 59 (black is back) i 74 (super azure), cena 3,99 zł
*Essence, kredka do zbobienia paznokci, cena 5,29 zł



*Paloma, hand SPA, cukrowy peeling do rąk, cena 4,99 zł


*Paloma, hand SPA, regenerujący krem-maska do dłoni, cena 4,99 zł


*Radox, kremowy żel pod prysznic wanilia i imbir, cena 5,49 zł


*My secret, odżywka do rzęs, cena 4,49 zł


*My secret, odżywka do paznokci, cena 3,75 zł



*Blend-a-med,pasta do zębów, cena 5,49 zł



*Kolastyna, nawilżający balsam po opalaniu, cena 8,99 zł



*LA RIVE, Bueno sexy for woman, dezodorant perfumaowany, cena 6,99 zł (zapach strasznie przypomina mi Bruno Banani różowe, dlatego je kupiłam :))


*Fruttini, mgiełka do ciała truskawka i wanilia, cena 9,99 zł (Cudowny zapach!!!!! :))


I ostatnie, wczorajsze zakupy w Rossmanie :)
*Rival de loop, maseczka, każda za 1,39 zł (Najbardziej lubię tą peel-off, wzięłam jej 2 sztuki :))


Dostałam od mojej ukochanej Dominiki również cudowny żel pod prysznic, myślałam nad jego zakupem, jednak zrezygnowałam i proszę, mam go :)
*Orginal source, żel pod prysznic, czekolada i mięta :)


Zrobiłam też wczoraj "małe" zakupy na allegro, jak przyjdą paczki to Wam wszystko pokażę :)

Moje nowe postanowienie, nic nie kupować nowego, bo wszystkiego mam pod dostatkiem!

Życzę Wam miłego weekendu! :)

Buziaczki! ;*

7 komentarzy:

  1. Nie ma,to jak BIEDRONKA:P
    A zakupy bardzo bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się rozejrzeć za kosmetykami firmy Paloma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w mojej Naturze były oznaczone jako nowość, stwierdziłam że za taka cenę spróbuję :) i były też takie same rzeczy do stóp.

      Usuń
  3. Dobra jest ta odżywka do rzęs?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupki :)

    http://pandziaamandzia.blogspot.com/

    Pozdrawiam i zapraszam, Amy ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zadziała to daj mi znać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę przyznać, że zakupy super :) ! Też mam te maseczki z Rossmanna :) Lubię ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)
Nie piszcie mi komentarzy typu: zapraszam do Mnie, zaglądam do każdej użytkowniczki, która zostawiła u Mnie komentarz :)