Obserwatorzy

piątek, 17 sierpnia 2012

Carmex jasmine green tea balsam do ust :)

Witam ! :)

Dzisiaj przyszła kolej na recenzję
CARMEX jasmine green tea balsam do ust:)

Kupiłam go 2012.07.16, notka o zakupach:
eweelinka1990.blogspot.com/2012/07/haul-natura-rossmann-aster.html

Informacje od producenta, wskazówki, ostrzeżenia, składniki:


Opakowanie: plastikowe, bardzo dobrze produkt wydostaje się ze środka malutką dziurką :)


Zapach: przypomina mi taki sztyft do nosa :P powiedziała bym bardzo apteczny, jednak mi to nie przeszkadza :)

Konsystencja: gęsta, jednak bardzo dobrze rozprowadza się na ustach :)


Kolor: przezroczysty wpadający w żółty kolor :)


EFEKTY:
*Uczucie mrowienia, które koi, nawilża i chroni suche, popękane usta: Wydaję mi się, że przez to mrowienie, delikatnie zauważalny jest efekt powiększenia ust :) Balsam bardzo ładnie nwilza usta, chroni je przed opryszczkami i innym nie korzystnym wpływem działania wiatru itp.
Ponadto, jestem zadowolona, że balsam posiada SPF 15, idealny balsam na lato :)

Ocena: 9/10

Które to moje opakowanie?: 1
Cena: około 10 zł

Czy kupię balsam ponownie? : Tak, jeśli będzie w promocji :)

A czy Wy używałyście Carmexu? :) Jeśli tak to jakie są Wasze wrażenia po nim? :)

P.S. Wreszcie wyjrzało u mnie słoneczko! :)

Buziaczki ;*

9 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ten Carmex.
    A jeśli chodzi o laminowanie włosów, to robiłam je dopiero pierwszy raz i sama jestem tego ciekawa. Jak tak czytam różne notatki to wiele dziewczyn po laminowaniu ma bardzo błyszczące, wygładzone, bardziej zdrowo wyglądające włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam CARMEX'u truskawkowego,ale nie urzekł mnie za specjalnie:-/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj już mam dość tych Carmexów. Mam obecnie w tubce wiśniowy i nie mogę go zużyć:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Może być dobry, choć zapach sztyftu do nosa trochę mnie zniechęca ;p Niestety jeszcze nie miałam okazji z niego skorzystać, bo jak na razie używam czegoś w tym rodzaju, tyle, że z firmy Nivea ;D Ogólnie to ten ma za dużą cenę ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie byłam chętna do jego zakupu, ale był w promocji więc pomyślałam, lepszej okazji nie będzie :) Teraz tez jest w Rossmanie za 8 zł o ile dobrze pamiętam :)

      Usuń
  5. Jak będzie w promocji to go zakupię żeby wypróbować. Mam cały rok popękane i wysuszone usta-wazelina pomaga ale przy długich paznokciach mam kłopot z jej wyciąganiem więc ratuje sie czym się da by polepszyć stan ust..

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie mieszkam w mieście i nie mogę wyskoczyć do miasta po błyszczyk bo paliwo drogie.. Ale może jak się kiedyś wybiorę to jeszcze będzie w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oja, tego jeszcze nie próbowałam!

    OdpowiedzUsuń
  8. NIgdy jeszcze nie miałam carmexu, jednak cena na razie zbyt wysoka, poczekam na promocję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)
Nie piszcie mi komentarzy typu: zapraszam do Mnie, zaglądam do każdej użytkowniczki, która zostawiła u Mnie komentarz :)