Obserwatorzy

niedziela, 30 września 2012

Dzień chłopaka! :)

Hej! :)

Jak Wam mija weekend? Ja wreszcie mogę odpocząć, ostatnio jakoś zmęczona chodzę, na nic nie mam siły.
Dzięki sobocie odżyłam :) A to zapewne dzięki zakupom hehe, pokażę Wam je w następnej notce :)

Dzisiaj jest dzień chłopaka, więc wszystkim składam najserdeczniejsze życzenia, żeby mieli do Nas kobiet cierpliwość! :)

Właśnie z tej okazji zrobiłam moim współlokatorom (czytaj mojemu facetowi i Naszemu współlokatorowi) imprezo-niespodziankę :)
Żebyście wiedzieli, ile czasu głowili się, z jakiej okazji ta niespodzianka (powiedziałam im dwa dni wcześniej, że w sobotę o 19 mają być ogoleni, ubrani elegancko). I tak w sumie nie wpadli na to, że dzisiaj jest dzien chłopaka, ale to dobrze, był lepszy szok :)

A co było na imprezce? :)

Oczywiście nie mogło zabraknąć ciasta, a w sumie tortu! :) Sama robiłam, tak tylko się pochwalę :D I znowu będę skromna, był najlepszy pośród tych, których robiłam! :)
Biszkopt nie wyrózł za bardzo i ciesze się, było łatwiej go przekroić :) Nasączyłam każdy kawałek sokiem z ananasa :) Masa to bita śmietana zmieszana z truskawkową galaretką. W środku (takie czarne punkty) widać kawałki banana :) Dekoracja- ananas :P no i napis z bitej śmietany :)
Mniam!



Powiedzmy że na danie główne zrobiłam pizzerinki, może na zdjęciu nie wyglądają smakowicie, ale uwierzcie mi, faceci wcinali aż im się uszy trzęsły! :) Przepis na pizze KLIK



Do tego wszystkiego mieliśmy jeszcze lody kremówki (nie wiem czy wiecie, w Tesco są promocję na lody, 50 % taniej na wybrane marki :)), chipsy (tak wiem, nie zdrowe, ale czasami można sobie pozwolić :)), żelki, ciastka, cukierki, czekoladka no i sałatka z pora, kukurydzy, jajka i sera (jeśli chcecie, mogę zrobić notkę z przepisem, bardzo smaczna!! :))




Więc jeszcze raz wszystkiego najlepszego chłopcy! :)

28 komentarzy:

  1. Oj tam, oj tam, to nam kobietom powinno się życzyć byśmy z nimi wytrzymywały :P
    Tort wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to życzę im, żeby ich kobiety z Nimi wytrzymywały :D

      Usuń
  2. Fajną im niespodziankę zrobiłaś hehe :) Pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też nie pasuję ,ale jest wygodny więc co tam:)
    no właśnie ja się głowie co tu dzisiaj zorganizować dla chłopaka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka ładna pogoda więc nawet i jakiś spacerek będzie ciekawy :)

      Usuń
  4. Przez żołądek do serca. Najlepszym, sposobem na chłopaka jest jedzenie. Chłopak pojedzony, to chłopak szczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze że zajrzałam do Ciebie bo nawet nie wiedziałam że dzisiaj dzień chłopaka, jak możesz to podaj przepis na sałatkę bo chętnie bym jej spróbowała. Prezencik bardzo fajny zafundowałaś swoim chłopcom ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dużo osób o tym nie pamięta, ja w sumie cieszyłam się, że faceci nie pamiętają o tym :P była większa niespodzianka :)

      Usuń
  6. Same smakołyki ale Twój mężczyzna ma dobrze z Tobą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba właśnie to sobie uświadomił po tym jedzeniu co mu gotuję hehe :)

      Usuń
  7. o mniaaaam <3
    Zapraszam do mnie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale chłopaki mieli niespodziankę :-) Torcik mniam, zjadłabym taki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe no tak ale mimo wszystko to nie fair że oni mają dwa święta no bo w końcu dzień mężczyzny i chłopaka :P a gdzie dzień dziewczyny ja się pytam ? w sumie to ja miałam ułatwione zadanie bo mój narzeczony zbiera etykiety z piwa więc tylko znaleźć unikalny okaz i gotowe ;) spacer obowiązkowo w końcu taką pogodę trzeba wykorzystać ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że się postarałaś :) ja niestety nei organizowałam nic, bo nie bardzo mam dla kogo ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabym z taką kucharką jak Ty zamieszkać :D haha

    OdpowiedzUsuń
  12. To chyba tylko tak na zdjęciu wyszła, bo często mi się jakieś niespodzianki na niej pojawiają :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooojejku, ależ pyszności! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam blog i przepisy, a najbardziej te małe pizze, były przepyszne :) Niestety tak się nimi zapchałem, że potem miałem małe problemy ze zjedzeniem reszty, ale dałem radę! Tort był również świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łukasz, następnym razem będziesz wiedział, że nie trzeba najadać się już 1 daniem hehe :D

      Usuń
  15. blagam o przeps na salatke bo uwielbiam pora!;) sliczny ja ostatnio robilam tzw reinbow cake. wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. ojjj
    nie wiedziałam,że w tesco promocje na lody!!:D muszę się wybrać
    zrobiłas mi smaka na porową sałatke i pizzerinki:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana mężczyzn się aż tak nie rozpieszcza bo się przyzwyczają :)
    A przepis na sałatkę poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda smakowicie ;>

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie niespodzianki :P było tak super ,że jaź dziś musiałem odwiedzić dentystę hehe :D za dużo słodkości ale co zrobić jak człowiek taki pazerny :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)
Nie piszcie mi komentarzy typu: zapraszam do Mnie, zaglądam do każdej użytkowniczki, która zostawiła u Mnie komentarz :)