Obserwatorzy

czwartek, 19 lipca 2012

Paski wybielające Blend-a-med 3D white :)

Witajcie dziewczynki i chłopcy! :)

Dzisiaj Chcę Wam pokazać, mój sposób na wybielenie zębów :)

Nie ukrywajmy, zęby są bardzo ważne, są wizytówka naszej twarzy :) Dlatego powinniśmy o nie bardzo dbać! :)
Ja do wybielania zębów używam:
BLEND-A-MED 3D WHITE, paski z żelem do wybielania zębów


Zacznijmy od informacji na opakowaniu:


Co znajdziemy w środku :)


*Książeczka inormacyjna:



*Paski wybielające :)



Zdjęcie koloru moich zębów przed wybielaniem wstawię obok tych, po wybielaniu, będzie lepiej widać działanie pasków :)

Wszelkie informacje, jak należy używać pasków znajdziemy na opakowaniu, nie będę się powtarzać :)

Rozrywamy opakowanie pasków a w środku widzimy jeden dłuższy pasek, na górne zęby i krótszy pasek, na dolne zęby :)


Podczas noszenia pasków będziemy się nieco mocniej ślinić, co jest normalne, w końcu mamy coś obcego w buzi :)

Ja musze powiedzieć, że korzystam z pasków raz na 4/5 miesiące i jedno opakowanie starcza mi na 3 takie kuracje, więc jest to około roku :)

Cena: w regularnej cenie jest to koszt około 80 zł (jak nie więcej), jednak na promocji (wtedy ja je kupuję :)) jest to około 50 zł :)

No i teraz zdjęcia porównawcze, jak moje zęby zostały wybielone po 4 razach aplikacji :)


Jestem bardzo zadowolona z efktów, widać gołym okiem poprawę :)
Niestety podczas kuracji, mam bardzo wrażliwe zęby. No ale jest to kwestia może tygodnia, albo i krócej, później wszystko wraca do normy :)
Ja przed i po aplikacji nie myję zębów około godziny. Słyszałam, że mycie zębów chwilę przed czy po wybielaniu może powodować mocne podrażenienia dziąseł, wolę nie ryzykować :)

Ocena: 10/10 :) Mimo tej jednej wady, czyli wrażliwych zębów, jestem bardzo zadowolona z produktu :) Jest to szybka metoda na wybielenie ich :)

Wybielacie ząbki, czy jesteście szczęściarzami, którze maja je piękne i białe? :) Może znacie jakieś inne, naturalne metody? :)

Pozdrawiam,
Ewelina ;*

12 komentarzy:

  1. szkoda tylko że cenę mają wysoką :) ale czekam aż w Super Pharm będą przecenione wtedy się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie efekt wart ceny. Polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne u mnie się nie sprawdziły ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu szkoda, w sumie trochę kasy napewno wydałaś na to... ;/

      Usuń
  4. o! efekty są bardzo widoczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne efekty. Stosowałam kurację z paskami 2x w dużym odstępie czasowym. Za pierwszym razem byłam tak samo zadowolona jak Ty, jednak za drugim to była masakra teksańska:( ból niemiłosierny, zaczerwienione dziąsła. Ledwo wytrzymałam ten tydzień:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o nich same dobre recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosowałam je i będę chciała w niedalekim czasie wrócić do nich bo są naprawdę świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. O świetne szkoda że takie drogie a gdzie je można zakupić w promocyjnych cenach ?

    OdpowiedzUsuń
  9. A takie jedno opakowanie starczy na jakieś konkretne wybielenie ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie się zastanawiam czy zaryzykować. Bo i tak codziennie kawę pijam więc może by to wybielanie na nic zeszło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)
Nie piszcie mi komentarzy typu: zapraszam do Mnie, zaglądam do każdej użytkowniczki, która zostawiła u Mnie komentarz :)