Obserwatorzy

środa, 11 lipca 2012

Tanie nie znaczy złe! Płatki kosmetyczne Carea, Biedronka :)

Hej :)

Chciała bym Wam dzisiaj przedstawić dla mnie fenomenalny produkt. Jest bardzo tani, a jak dla mnie, najlepszy! :)

Mówię o PŁATKACH KOSMETYCZNYCH CAREA :)


Opakowanie i opis płatków :) :


Dlaczego tak bardzo lubię te płatki? Ponieważ NIE ROZWARSTWIAJĄ SIĘ! Każdej innej firmy której używałam, przy wyciąganiu z opakowania, rozwarstwiały się i w rzeczywistości zamiast płatków miałam jakieś "pyłki". Jak widzicie płatki Carea fioletowe posiadają "paski", dzięki nim całość trzyma się idealnie.
Chciałam Wam pokazać, jak płatki wyglądają w środku, musiałam naprawdę użyć siły, aby oderwać od siebie warstwy :)


Używałam też płatek z firmy Carea, zielonych i zwykłych, jednak te są dla mnie numerem 1!

Jeśli nie korzystałyście z tych płatków, serdecznie Wam polecam!

A jeśli korzystacie, to jakie są Wasze ulubione? :) Niebieskie, zielone czy tak jak moje, fioletowe? :)

Pozdrawiam serdecznie! :)
Ewelina :)

1 komentarz:

  1. Najlepsze płatki kosmetyczne na świecie ^^,moja dziewczyna używa i jest bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)
Nie piszcie mi komentarzy typu: zapraszam do Mnie, zaglądam do każdej użytkowniczki, która zostawiła u Mnie komentarz :)