Obserwatorzy

sobota, 21 lipca 2012

Morze, 1 dzień ;)

Hej :)

Jestem już nad morzem :)

Chciałam Wam opowiedzieć, jak minął mi 1 dzień :)
Może zacznę od podrózy. Wybraliśmy się do Ustroni Morskich pociągiem, bo było tanio :)


To nic, że jechaliśmy ponad 10 godzin :P opłacało się ;)

Na miejsce dotarliśmy punktualnie (:O!), od pkp czekał Nas 40 minutowy spacer z torbami do Naszego pokoju :)
Po drodze zauważyłam bardzo przydatny znak:


i to oznacza, że Biedronka jest sponsorem Naszego jedzonka hehe :)

Wybraliśmy się około 12 nad morze, jednak wiatr dawał do wiwatu, że poleżeliśmy 30 minut i zwineliśmy się, nie dało się wytrzymać :(


Zdarzyliśmy wrócić do pokoju i już zaczęło padać. Ach, mamy szczęście ;) Jednak był to deszcz przelotni :)

Po 16 postanowiliśmy pozwiedzac miasto, a dokładniej zobaczyć, co można w nim robić jak pogoda jest nie za ciekawa :) Mamy nie daleko do basenu, kręgli, tenisa, parku linowego :) w Ostateczności wsiadamy w pociąg i jedziemy do Kołobrzegu :)
Oczywiście w trakcie zwiedzania nie mogłam się oprzeć i musiałam poszperać w wakacyjnych straganach :)



Po spacerku czas na coś słodkiego ;) Nasze ulubione chipsy, oczywiście z Biedry :) Napój też ulubiony (rozpieszczamy się na wakacjach ;)). Sory, że napój już pusty, tak Nam smakował, że szybko go wypiliśmy :)


Jako że byliśmy zmęczeni po podróży, postanowilismy zostać wieczorem w pokoju i obejrzeliśmy Asterixa na olimpiadzie, a do niego "gumowe" cukiereczki ;)


Mam nadzieję, że sobotę spędziliście tak jak planowaliście i w miłym towarzystwie :)
I tak na koniec:


Ewelina ;*

10 komentarzy:

  1. zazdroszczę! ;) no i miłych kolejnych dni ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci wyjazdu:)Sama jestem na urlopie,ale spędzam go w gronie najbliższych:)
    Stragany:P To coś co uwielbiam na wszelkich wyjazdach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądam zdjęcia i zazdroszczę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego wypoczynku:)
    Ja nie długo wybieram się na Hel - nocnym pociągiem, więc dopiero będzie hardcore:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, ale Ci zazdroszczę. Uwielbiam morze :-) I nieważne czy jest pogoda czy nie. Zawsze to zmiana klimatu i w domku tak nie odpoczniesz jak na wyjeździe. Pozdrowionka i życzę pięknej pogody.

    OdpowiedzUsuń
  6. jest trochę klejące, fakt, ale ja pierw spłukałam samą woda, potem umyłam 2 razy szamponem ii po miodzie ani śladu ;)

    morze! och, jeszcze teraz jak pogoda się robi.. ! zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze duzo osob poleca to Eveline. chyba serio sprobuje :D
    na ile to zostajecie nad tym morzem? :D tez nigdy nie potrafie sie powstrzymac przed straganami haha:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aleee Ci faajnie :) Kocham polskie morze :) Wypoczywaj i łap cudowne chwile.

    OdpowiedzUsuń
  9. tęsknie za tym wszystkim :))) ...

    wypoczywaj,łap opaleniznę ... korzystaj :)
    Miłego wypoczynku !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bilet już kupiłam:) z miejscami siedzącymi :P liczę na to, że tak dużo osób nie będzie...:P ale pewnie się przeliczę:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)
Nie piszcie mi komentarzy typu: zapraszam do Mnie, zaglądam do każdej użytkowniczki, która zostawiła u Mnie komentarz :)