Obserwatorzy

wtorek, 24 lipca 2012

3 dzień :) Poniedziałek :)

Heej :)

Uwielbiam morze! :) Jak na razie mamy świetną pogodę, słonecznie cały dzień, a my smażymy się na plaży :)

Zacznijmy od początku ;)

W niedzielę posiedzieliśmy do 3 z właścicielami mieszkania, u których wynajmujemy pokój i jak rano wstałam, czułam sie fatalnie ;/ na czałe szczęście przeszło mi po pączku hehe ;)

Dzisiejszy strój:
Czarna bokserka z F&F, Czarna marynarka z Bakalarskiej, koralowe spodenki z Bakalarskiej, sandałki te co wczoraj :) No i oczywiście torba plażowa z Biedronki :) Kolczyki biedroneczki :)

O 10 leżeliśmy juz na plaży :) Dzisiaj wzieliśmy ze sobą Namiot plażowy, w sumie nie przydał Nam się no ale ;P

Morze było spokojne, wiatr ledwo co dało się wyczuć :)

Niebo piękne, czasami słoneczko zachodziło tylko za chmurkę :)

Niestety, około 12 nie wiem skąd na plaży pojawiły się chyba latające mrówki, było ich tyle, że nie dało się poleżeć. Ludzie zwijali się do domku, my jednak spacerowaliśmy przy morzu około godzinkę w nadzieji, że robaki odlecą :P Zdjęcia ze spaceru :)
No jednak tak się nie stało, więc o 13 zebraliśmy sie do pokoju :)

Zjedliśmy obiadek, znowu gyros :) odpoczęliśmy i o 15 ruszyliśmy spowrotem na plażę :) Tym razem werska bez Marynarki, było za gorąco na nią :)

Robaków na całe szczęście już nie było, rozłożyliśmy sobie ręczniki na plaży i poszliśmy na godzinny spacer :) W sumie w taki sposób równiej się opalimy :)

Póżniej poszalelismy troszeczkę w wodzie, chyba gorzej piszczałam przy falach niż małe dzieci :P

Około 18 ruszyliśmy w stronę mieszkania, słoneczko niby nie świeci juz wtedy mocno, jednak 6 godzin na słońcu w zupełności Nam wystarcza :)
Na kolację, parówki gotowane z chlebem i pomidorkami, mniam :) Najbardziej smakował mi tutejszy chleb :) mogła bym jeść go na sucho hehe :)
Po tych spacerach tak mnie bolą nogi, że nie miałam już siły nigdzie wieczorem wychodzić. Obejrzeliśmy Bad Boys 2, tez było spoko :)

A na koniec taka piękna pocztówka z Ustroni Morskich :)

Miłego dnia! ;*
Ewelina

1. ja byłam nad morzem od początku lipca- pogoda niestety niezbyt wypaliła ;(

1. Pogoda była fatalna ;/ Nam się na szczęście udało! :)

2. Dobrze, że masz ładną pogodę :) ! U mnie też słoneczko :) I właśnie jakichś ofert na wakacje szukam, ale polskie morze to jest też konieczność odwiedzić ! :)

3. O matko, aleś Ty niedobra ;-) siedzę w pracy i umieram z nudów, a tu takie zdjęcia :-( Ja też tam chcę!!!

4. kurcze ja mam urlop dopiero za 2 tygodnie :( milego wypoczynku

1. Dziękuję :) może za 2 tyg tez będzie piękna pogoda więc wytrzymaj :)

5. Byłam w Ustroniu. Strasznie mi się podobało. :) Jednak mój faworyt to Międzyzdroje :D

Urlopuj się :D

6. Też chce się tak smażyć na plażyy! :(

7. z Ustronia Morskiego, a nie ustroni morskich!!!

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)
Nie piszcie mi komentarzy typu: zapraszam do Mnie, zaglądam do każdej użytkowniczki, która zostawiła u Mnie komentarz :)