Obserwatorzy

sobota, 28 lipca 2012

Morze- 7 dzień :)

Hej :)

Niestety musimy skrócić Nasze wakacje :( ale na całe szczęście tylko o 1 dzień :) Inaczej nie mielibyśmy jak wrócić do Wawy, a tak mamy bilet z miejscami siedżacymi i jest ok :)

W piątek wstaliśmy o...4.25! :) Tak! :) Właściciele tak zachwalali wschód słońca, że i my skusiliśmy się :) I nie żałujemy! Obydwoje uważamy, że wschód jest piękniejszy niz zachód :) Same zobaczcie! :)

Na wschodzie miałam na sobie zwykłe jeansy, czarną bluzkę, bluzę i adidasy, aby było tylko ciepło :)

O 5.30 wróciliśmy już do pokoju. Zjedliśmy płatki, bo jednak głodni byliśmy :) i poszliśmy spać hehe ;)

Obudziłam się o 9:09 (chyba ktoś o mnie myślał :P) Włączyłam Tv, dodałam notkę i obudził się mój G :) po 10 byliśmy znowu głodni, tym razem padło na bułkę czosnkową, oczywiście z Biedronki :) Właściciele poczęstowali Nas pączkami a my łasuchy, nie odmawiamy hehe ;)

Przed 12 byliśmy już na plaży :) Dzisiaj na plaże ubrałam się w : różową bluzke z cekinami z croppa, spodenki, sandałki, bransoletki i kolczyki biedronki juz widziałyście :) No i oczywiście kostium panterka :)

Niebo- bezchmurne ;) Wiał wiatr więc na morzu były fale ;)

Nasza dzisiejsza baza dowodzenia :D Gdzie do godziny 15 siedzieliśmy w cieniu pod namiotem, bo nie chcemy się bardziej spalić :P

Korzystając z tego, że i tak nic ciekawego w namiocie nie robiłam, wzięłam ze sobą odżywkę Eveline i dołożyłam 4 warstwę na moje pazurki :)

Po 15 poszliśmy na spacer ;) Dzisiaj takie zamki spotkaliśmy:)

O 17 zaczęło tak wiać, że na słońcu było mi zimno! (:O)
Na kolację była pizza, biedronkowa :)
Nie wiem czemu, strasznie bolała mnie wieczorem pacha :( mam nadzieję, że nie przewiało mnie, bo od poniedziałku mam iść do pracy i musze być zdrowa! :) No i z powodu mojego nie najlepszego samopoczucia zostaliśmy w domu. Obejrzeliśmy otwarcie Igrzysk, niesamowite :)

Wzięłam aspirynę i pod kołderkę wygrzać się :) Aby wstać z lepszym samopoczuciem! :)

Życzę Wam udanego weekendu i bardzo ciesze się, że podobają Wam się moje relacje znad morza :)

Buziaczki! ;*

1. Cudowne widoki uwieczniliście na zdjęciach. Miło popatrzeć!:)

2. Wracaj do zdrowia:)
    Ludzie czy może bardziej dzieci potrafią mieć niesamowitą fantazję budując zamki z piasku:D

3. Rzeczywiście piękny ten wschód ! :)

4. Piękne zdjęcia,uwielbiam zachody słońca <33

katttusia.blogspot.com -zapraszam :]

1. to nie jest zachód, tylko wschód...napisane jest w notce....

5. Piękne zdjęcia wschodu słońca :))

6. wow! uwielbiam wschody i zachody słońca (oba zjawiskowe). W sumie, to gdybyś nie napisała, że to wschód, to bym nie zajarzyła xD Ale ogólnie to genialne zdjęcia ^^

soneys.blogspot.com

7. Fajnie wygląda ten Wasz pobyt nad morzem:) i ta baza dowodzenia haha:D
    Opaliłaś się widzę. A nie wiem czy ja bym wstała o tak wczesnej porze, bo śpioch ze mnie, ale faktycznie wschód piękny!

1. Warto było wstać :) później zawsze można odespać :P no a dzisiaj współlokator mi powiedział, że nic mnie nie wzięło :P No ale pewnie chciał mnie podrażnić hehe :)

8. Cena jest wysoka, ale dostałam go w grudniu i prawie codziennie stosowałam, a mam jeszcze ponad połowę :)

9. kurde, uwielbiam Twoje notki, tak fajnie mi sie to czyta, no jeju, po prostu maaaagia. aż żałuję, że już musicie wracać hahaha :)

ehh no ja nie wiem, zaczyna mnie to denerwować...

10. pięknie nad morzem!
    ja mam daleko do morza niestety :(

11. Po obejrzeniu Twoich zdjęć znad morza, jeszcze bardziej żałuję, ze moje tegoroczne plany wyjazdu nad morze nie wypaliły..

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)
Nie piszcie mi komentarzy typu: zapraszam do Mnie, zaglądam do każdej użytkowniczki, która zostawiła u Mnie komentarz :)