Obserwatorzy

czwartek, 26 lipca 2012

Ustronie Morskie- dzień 5 :)

Heeej ;*

Dzisiaj Chcę Wam opowiedzieć, co ciekawego działo się w środe na tym moim urlopie ;)

Może zacznę od pokazania mojej pidżamki, którą kocham latem :) Jest lekka i w te upały jest idealna! ;) Kupiona a H&M 3 lata temu na wyprzedażu chyba za 10 zł :) Hello kitty ;) Pidżama jest biała, ta żółć przeszła chyba od tła :P

Na sobie miałam: kostium ten co wcześniej :) Bokserka z F&F, spódnica z Balakarskiej, pasek kupiony chyba na targu za 5 zł :), kolczyki Pac Man, pokazywane już oraz bransoletki kupione we wtorek :)

Na plaży byliśmy parę minut po 9 :) Niebo- bezchmurne, na całe szczęście był lekki wiatr i małe fale ;)

Nasza baza dowodzenia :D

Oczywiście co chwila chodziliśmy na spacery, nie mogłam wyleżec na tym słońcu :P Zdjęcia ze spacerku :)

Po 11 było Nam tak gorąco, że postanowiliśmy schłodzić się w morzu :)

Po 14 zwinęliśmy się do pokoju na obiad ;) Zrobiliśmy sobie hot dogi i przed 16 znowu wyladowaliśmy na plaży :) Wiatr był całkiem duży, fale większe niż rano :) a niebo dalej bezchmurne :)

Lezałam pod namiotem i wystawiłam tylko nogi do opalania, czułam, że resztę ciała przez te spacerki mam opalone, a nawet spalone :( więc czytałam gazetkę, a później rozwiązywałam sudoku :)

Muszę Wam opowiedzieć coś zabanego :) Podczas opalania nagle usłyszałam jakiś straszny dźwięk, jak by ktoś puścił bąka :O za 2 minuty słyszę to samo i od razu jak dzieci się śmieją, myśle sobie, dzieci buzią puszczają bąki :) po 10 minutach wstałam, żeby wyprostować kości :) i znowu słyszę ten dźwięk. Co się okazało? Ze za Nami spał otyły pan na plecach i on tak chrapał! :) Z moim chłopakiem nie mogłam powstrzymać się od śmiechu :)

Przed 19 byliśmy już w pokoju, wiało za mocno, zeby posiedziec na plaży dłużej. Kąpiel, kolacja (pyszne kanapeczki, takie jak we wtorek :)), wiadomości no i mecz na 1 :P a do meczu popcorn :)

W czwartek mamy zamiar zrobić coś ciekawego, mam nadzieję, że spodoba Wam się to :)